REKLAMA
Znaleziono 278 wyników
Fabryka Norblina w Warszawie z pozwoleniem na użytkowanie [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Fabryka Norblina w Warszawie z pozwoleniem na użytkowanie [FILM]
Zakończyła się trwająca 46 miesięcy rewitalizacja Fabryki Norblina na warszawskiej Woli, realizowana...
[Czechowice-Dziedzice] Galeria "Stara Kablownia"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Czechowice-Dziedzice] Galeria "Stara Kablownia"
Czechowice-Dziedzice
Cztery nowe centra Atut w Krakowie i Suchej Beskidzkiej już gotowe [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Cztery nowe centra Atut w Krakowie i Suchej Beskidzkiej już gotowe [FILMY]
KG Group zakończyło budowy czterech nowych centrów Atut. Parki handlowe o łącznej powierzchni ponad 50 tysięcy mkw. GLA powstały w Krakowie oraz Suchej Beskidzkiej. Tym samym krakowski inwestor jest właścicielem aż 11 centrów Atut w kilku miastach w Polsce.
[Wrocław] Galeria Handlowa SKY TOWER na finiszuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Galeria Handlowa SKY TOWER na finiszu
Galeria Handlowa SKY TOWER zostanie otwarta już pod koniec maja. W jej wnętrzu trwają obecnie ostatn...
[Wrocław] Wrocławski deweloper rośnie w siłę. Plany ma niezwykle ambitneartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wrocławski deweloper rośnie w siłę. Plany ma niezwykle ambitne
Setki sprzedanych mieszkań, znakomite wyniki finansowe, co rusz rozpoczynane kolejne inwestycje – Va...
Apartamenty M7inwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty M7
Warszawa, Miedziana 7
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – I kw. 2022 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – I kw. 2022 roku
W pierwszym kwartale 2022 roku do użytkowania oddane zostało zaledwie 30 tys. mkw. powierzchni handlowej. Liczba ta obejmuje trzy nowe obiekty i jedną rozbudowę centrum handlowego. Ponad 65% obiektów będących w budowie to parki handlowe. Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w lutym i w marcu 2022 roku wzrosła odpowiednio o 8,1% i 9,6% w porównaniu do lutego i marca 2021 roku – wynika z najnowszego raportu "Marketbeat. Rynek powierzchni handlowych – I kw. 2022 r." – przygotowanego przez Cushman & Wakefield.
Pierwszy etap metamorfozy wrocławskiej Renomy zakończony [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Pierwszy etap metamorfozy wrocławskiej Renomy zakończony [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Globalworth zakończył pierwszy etap przebudowy wrocławskiej Renomy. Odnowiony zabytkowy budynek będzie pełnił wiele funkcji. Będą tu pasaż handlowy, strefa gastronomiczna oraz biura. Najbardziej reprezentatywnym miejscem Renomy jest w tej chwili północne atrium. Otworzono je w stylu art deco na podstawie archiwalnych zdjęć budynku.
Fabryka Norblina z nowym konceptem MOXO, będącym połączeniem restauracji i klubu muzycznego [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Fabryka Norblina z nowym konceptem MOXO, będącym połączeniem restauracji i klubu muzycznego [WIZUALIZACJE]
Fabryka Norblina jeszcze w tym roku powita w swoich przestrzeniach kolejny wyjątkowy koncept będący połączeniem restauracji i klubu muzycznego. Pojawi się on w jednym z historycznych budynków dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner, XIX-wiecznej Hali Odlewni. MOXO, którego twórcami są Tomik Grewiński i Bertrand Jasiński z Amvox International zajmie w Fabryce Norblina 1200 mkw. powierzchni. Autorem aranżacji wnętrz jest biuro projektowe PRC Design. MOXO otworzy swoje podwoje dla gości w IV kwartale 2022 roku. Trwa właśnie konkurs na szefa kuchni lokalu.
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsce
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców. Rok 2022 zapamiętany zostanie jako rok licznych wyzwań dla branży handlowej. Wojna w Ukrainie, wzrost cen surowców oraz wysoka inflacja miały znaczący wpływ na zmniejszenie wydatków Polaków na zakupy oraz usługi, a co za tym idzie, również na kondycję firm handlowych. Z drugiej jednak strony wielu deweloperów oraz sieci handlowe sprostało tym wyzwaniom i z sukcesem dostosowało się do nowych warunków.
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.
Parki handlowe oraz centra codziennych zakupów (tzw. centra convenience) okazały się najbardziej odpornymi formatami handlowymi w czasie pandemii COVID-19. Ten format handlowy w Polsce dynamicznie się rozwija, a parki wiodą prym pod względem przyrostu podaży. W pierwszej połowie 2022 r. deweloperzy oddali 183 200 mkw. powierzchni najmu, z czego 66% w ramach parków handlowych oraz centrów convenience. Przewiduje się, że na rynku do końca tego roku pojawi się kolejne 341 700 mkw. powierzchni najmu, z czego 53% będą stanowiły parki handlowe. To byłby kolejny rekordowy rok w historii tego sektora pod względem dostarczenia nowej podaży.
Deweloperzy na rynku handlowym wciąż stawiają na małe miasta i małe formatyartykuł
Pokaż artykuł
Deweloperzy na rynku handlowym wciąż stawiają na małe miasta i małe formaty
W I połowie 2022 roku w Polsce oddano do użytku blisko 110 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, z czego 19 tys. mkw. stanowiły rozbudowy. Tym samym odnotowano najniższą półroczną podaż od pięciu lat. Dominującą pozycję wśród nowych inwestycji zajmują parki handlowe w małych miastach i prognozy na kolejne miesiące nie wróżą zmiany tego trendu.
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce  artykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Biurowce w Warszawie coraz bardziej handlowe [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Biurowce w Warszawie coraz bardziej handlowe [RAPORT]
Już 64% warszawskich biurowców oferuje przynajmniej jeden lokal usługowo-handlowy – wynika z raportu „Retail @ Office” przygotowanego przez ekspertów międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield. Niska podaż nowej, typowo handlowej powierzchni w Warszawie skłania sieci handlowe i usługodawców do szukania alternatywnych lokalizacji. Jednocześnie ostatnie lata przyniosły wiele zmian w preferencjach użytkowników w zakresie wykorzystania przestrzeni biurowej oraz rodzaju usług dostępnych w biurowcach.
Niemiecka Grupa Saller planuje wiele nowych inwestycji handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka Grupa Saller planuje wiele nowych inwestycji handlowych w Polsce
Grupa Saller konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową poprzez realizację strategii stałego rozwoju opartego na długoterminowych inwestycjach w obiekty handlowe. Dominującym formatem są parki handlowe o powierzchni około 10 tysięcy mkw., aczkolwiek zmiany i rewitalizacje dotyczą również portfolia należących do Grupy galerii handlowych. Aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów poddawane one są modernizacjom, przebudowom oraz rozbudowom.
Osiedle Gwiazdowoinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Gwiazdowo
Gwiazdowo, Pobiedziska, Gwiazdowo
Pułaskiego 65Ainwestycja
Pokaż inwestycję
Pułaskiego 65A
Suwałki, ul. Pułaskiego 65A
metraż
5 440 m2
cena
2 880 000
REKLAMA